Novostavby řadových rodinných domů
Exklusivita – neexklusivita?
Na toto bylo již vlastně odpovězeno. Zvykli jsme si a máme v podvědomí soutěž, ale jsou činnosti kde je soutěž neopodstatněná a až nesmyslná. Tak jako máme svého lékaře, bankéře, tak si nemovitost zaslouží mít svoji RK a svého makléře. Pro hodnotu a složitost akce, jakou je prodej nebo koupě nemovitosti, je to potřeba, vyplatí se to a jakákoli představa soutěže je mylná, zavádějící a nesmyslná.
Proč ne malé a nebo méně známé RK?
Jistěže nejsou všechny špatné, některé mají dokonce i velice příznivou historii. Budu se ale snažit odpovědět pro tento případ velice jednoduše a otázkou, na kterou si odpovězte sami. Půjdete si koupit v této době auto k prodejci, který prodává na dvorku jedno auto měsíčně a nebo do renomovaného autosalonu? Když budete chtít značkové boty, třeba Adidas, půjdete na tržnici a nebo do známého obchodu? A mohl bych pokračovat. A to, že mají některé malé RK přece jenom historii? Ona ta historie není vždy zcela čistá. Mnohokrát a čím dál tím více se setkávám s výrokem budoucích klientů: 'Konečně je tady někdo jiný…'